שלום, שמי בועז נחמד, יועץ ארגוני מאז 1993.
מחבר ספרים, כדוגמת: "הצ'ק בדואר", "הלקוח תמיד צודק", "פאזל המכירה" ו"מו"מחה משא ומתן".
בין לקוחותיי לאורך השנים: בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בנק אוצר החייל, בנק יהב, חברות ביטוח מובילות, כדוגמת: "מנורה מבטחים", "מגדל", "כלל" וכן יבואנים, יצואנים, משווקים, בתי תוכנה וכדומה.
- היערכות נכונה לקראת העברת תיק גבייה לעורך דין
- "כללי הזהב" לגבייה טלפונית יעילה
- כך תקבל לידיך את החוב שמגיע לך
מאת: בועז נחמד, ייעוץ ארגוני, מומחה בגבייה ומנחה... קרא עוד
מאת: בועז נחמד, ייעוץ ארגוני, מומחה בגבייה ומנחה... קרא עוד
מאת: בועז נחמד, ייעוץ ארגוני, מומחה בגבייה ומנחה... קרא עוד
- במהלך הליך הגבייה כדאי שתכוון גבוה
- ללחוץ ולנדנד לחייב כדי לקבל את הכסף
- לשדר ללקוח החלטיות ורצינות
במהלך כל תהליך הגבייה כדאי שתכוון גבוה. בדו"ח גיול... קרא עוד
כאשר ללקוח שחייב לך כספים, קיים קושי בתזרים המזומנים... קרא עוד
בתהליך גבייה טלפונית כאשר הובטח כי הצ'ק ישלח בתוך שבוע,... קרא עוד
מידע עסקי
''בועז נחמד''
בועז נחמד
ייעוץ ארגוני, הדרכה והנחיית סדנאות
1993
כל הארץ ואירופה
פרטים אישיים
תואר ראשון (B.A.) בכלכלה מטעם אוניברסיטת תל אביב. תואר שני (M.A.) בכלכלה מטעם אוניברסיטת תל אביב.
נצפה 3398 פעמים, 3 צפיות היום