רכישה אמוציונלית

הידעתם כי הלקוחות שלכם רוכשים בצורה אמוציונאלית? כלומר הם רוצים להתחבר לקנייה שלהם באופן "רגשי" ורק אח"כ מסבירים את הקנייה על ידי ה"עובדות", כלומר המספרים והנתונים היבשים של המוצר/ שירות שרכשו. מכאן החשיבות בקיום פגישות עסקיות "אחד על אחד", וזה כלי חשוב ביותר לגיוס לקוחות חדשים.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים