בעלי עסקים רבים משוכנעים שהלקוחות שלהם יודעים מה הם מציעים להם. גם אם אתם בטוחים שברור ללקוחות מה אתם מציעים, לא בטוח שזה אכן נכון. חשוב שיהיה ברור לכם מה בדיוק אתם מציעים (במונחי ערך ללקוח: מה הוא מקבל ו/או מרוויח), במה אתם יותר טובים מהמתחרים שלכם ומדוע חשוב שיקנו דווקא מכם. כאשר פיתחתם רמה גבוהה של בהירות לגבי שאלות אלו, אז גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להבין יותר בקלות למה כדאי להיות לקוחות שלכם. בצעו תהליך הגדרה חד ומדויק שעונה על שלוש שאלות: מה טווח המוצרים ו/או השירותים שאתם מציעים, מי אתם, ולמה לקנות דווקא אצלי.
מאת: דינה קידר, מומחית לייעוץ עסקי ואימון אישי.