שלום, שמי משה חתוכה' ואני מנהל המחקר של חברת "מחוץ לקופסה".
החברה עוסקת בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים ומשפרת את התנהלותם העסקית, השיווקית והניהולית. אני אדם אשר פועל בחייו על בסיס חזון טהור של מימוש עצמי דרך עמידה במטרות ויעדים ומתן שירות שיווקי מקצועי לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים, ומעניק להם מידע למימוש הצלחה עסקית. בפועל, אני עוסק בסיוע שיווקי לבתי עסק שונים דרך שירות של מחקרי שוק. בעבר הייתי יועץ שיווקי אסטרטגי בקניון מספר 2 בארץ ובמרכז השתלות שיניים הכי גדול בארץ. אני פעיל בתחום כבר כ-18 שנים ומאוד שמח ליישם פעילות שעוזרת לסביבה בצורה חיובית ובונה.
- איך תיצור פילוח שוק יעיל ותגדיל את אחוזי המכירות שלך?
- הכללים לקביעת נחיצות מחקר שוק במסגרת תהליך כולל של קבלת החלטות שיווקיות
- התועלת שתצמח לך מעריכת סקר שביעות רצון לקוחות
פילוח שוק הוא תהליך של סיווג הלקוחות לקבוצות... קרא עוד
מחקר שוק טוב מספק מידע מוביל ורב ערך מהווה ככלי עזר... קרא עוד
בעידן התחרותי הנוכחי, תנאי הכרחי להצלחת עסק הוא שביעות... קרא עוד
מידע עסקי
''מחוץ לקופסה''
משה חתוכה
מחקרי שוק
1995
כל הארץ
פרטים אישיים
תואר ראשון במנהל עסקים.
נצפה 2202 פעמים, 2 צפיות היום