איך להצליח לשכנע את הלקוח שלך ב-3 שניות בעזרת כותרת פרסומית מנצחת?

הרבה, אם לא הכל, תלוי בכותרת הפרסומית שלך. אז, איך תבחר את כותרת הפרסום המנצחת שלך? הטיפים החשובים בכתבה שלפניך
writing something on background
הרבה, אם לא הכל, תלוי בכותרת הפרסומית שלך.
אז, איך תבחר את כותרת הפרסום המנצחת שלך?

כותרת מנצחת היא כזאת שתמשוך את הלקוח הפוטנציאלי שלך לעצור ל-3 שניות ולהתעניין במה שאתה מציע.

הדבר הכי חכם שתעשה הוא שתשקיע זמן ומחשבה בכותרת של הפרסום שלך אם אתה מרגיש שאתה לא מספיק יצירתי – תשקיע 100-200 ש"ח ותשלם לאיש מקצוע שיכין עבורך כותרת מנצחת. בשנייה הראשונה שהלקוח הפוטנציאלי שלך יקרא את הכותרת והיא לא תעניין אותו, הוא יעבור הלאה ולא יטרח לקרוא את הפרסום שלך וכך איבדת כסף רב.
כותרות טובות ומתאימות לדוגמא: "מהו הסוד המפתיע של השיפוצניק הכי מבוקש בתל אביב", "קבלו הצצה ראשונה לסדנת בישול בריא הכי מהנה בעולם", "לחצי כאן ותגלי איך תצליחי לכבוש כל בחור בדייט הראשון", "קבל עכשיו את המדריך לעצמאי המתחיל שיחסוך לך כסף רב", "היכנסו אלינו לחנות עוד היום וקבלו מתנה על כל קנייה!", "אצלנו לא מחכים ל 70% הנחה. אצלנו זול כל השנה!".לסיכום:

כותרת טובה מוכרת את המוצר ו/או השירות שלך. לכן, ישנה חשיבות עצומה לאיכות שלה.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים