שיווק וקידום מכירות הם התהליכים הכי חשובים בעסק. תכנון שיווקי הוא תכנון אסטרטגי לטווח ארוך הכולל זיהוי לקוחות פוטנציאליים, פילוח שוק, מיתוג, פרסום תמחור, מיצוב והפצת המוצר. השלב הסופי הוא בעצם שלב המכירה אשר כולל ניהול משא ומתן עם הלקוח, סגירת עסקה, חתימת הסכם וקבלת התמורה. כאשר עסק אינו רווחי מספיק, אחת הדרכים המרכזיות בהן ניתן להגדיל הכנסות בעסק הוא שיפור מערך השיווק והמכירות בעסק. אתה יכול להוציא הון על פרסום אך במידה והמוצר או השירות אינם ממותגים נכון, מרבית הכספים יוצאו לחינם. מאת: עמי לי נזר, מומחה בייעוץ עסקי.