שלום, שמי יאיר כחל, המנכ"ל והמייסד של חברת "יאיר כחל – מיצוב תקשורתי ולובינג בע"מ".
אני יועץ אסטרטגי, שיווקי ותקשורתי לחברות מהמובילות במשק ולעסקים קטנים ובינוניים.
משמש כמרצה לתקשורת בפורומים שונים, אקדמיים, ניהוליים ומקצועיים.
אני יועץ התקשורת היחידי בישראל שעבד כעיתונאי כמעט בכל סוגי המדיה: עיתונות כתובה, רדיו וטלוויזיה.
פעיל מ-1986 בתחומי העיתונות והתקשורת, ככתב, עורך, מפיק ומגיש, בתקשורת ארצית ומקומית, כתובה ומשודרת.
בין התפקידים שמילאתי: כתב וראש דסק חיפה בחדשות ערוץ 2, עורך ראשי של מגזין כלכלי-צרכני ארצי, כתב מקומונים ב"רשת שוקן" וברשת "ידיעות תקשורת", ממקימי "הגל הבטוח" של קול ישראל ומפיק ברדיו, מפיק ראשי וראש מחלקת האקטואליה ב"רדיו 1" (הרדיו האזורי הראשון בארץ).
בשנת 2000 הקמתי את משרד "יאיר כחל מיצוב תקשורתי ולובינג".
תחומי התמחות שלנו כוללים: מיצוב תקשורתי, לובינג, יחסי ציבור, שיווק וייעוץ אסטרטגי.
במה החברה מיוחדת?
המשרד מתמחה ביחסי ציבור, כלומר בהכנסת חברות, עסקים וארגונים לתקשורת הכתובה והמשודרת, כחלק מהתוכן העיתונאי. המשרד מתבסס על ניסיונו רב השנים של יאיר, כמי שהיה עיתונאי – כתב, עורך, מגיש, מפיק ותחקירן – במגוון סוגי תקשורת – עיתונות כתובה, רדיו וטלוויזיה – במשך 15 שנים. עוד בטרם הפיכתו ליועץ תקשורת. ניסיון זה עוזר למשרד לייצר ללקוחותיו – הרבה יותר בולטות ונוכחות במדיה, על בסיס הבנה עמוקה של מה קורה במוחו של עיתונאי כאשר הוא בוחר נושאים לטפל בהם, והבנה עמוקה של התהליכים המתרחשים במערכות כלי התקשורת. המשרד הוא הראשון והיחידי בארץ שמודד את יחסי הציבור והתוצרים שלהם, והוא מעמיד לרשות לקוחותיו כלים טכנולוגיים חדשניים וייחודיים מסוגם, ובהם תיק עיתונות פתוח באינטרנט, מערכת תכנים נגישה לעיתונאים ועוד, מה שמייצר ללקוחות המשרד – חשיפה פאסיבית גבוהה מול העיתונאים.
המשרד מתמחה בתחומי הכלכלה (ובכלל זה נדל"ן, אנרגיה, שוק ההון), הרפואה, ההשכלה, ההיי-טק, התיירות וסגנון החיים.
במשרד נמצאת גם מחלקת "ניצחון" – מחלקה מיוחדת המתמחה בניהול מאבקים ומשברים, תחת ניצוחו של סמנכ"ל החברה ויועץ התקשורת הבכיר, אבריאל בן דור, ומחלקה אחרת ונוספת, המתמחה ביחסי ציבור גלובליים, מול המדיה ברחבי העולם, לפי חתכים מקצועיים וגאוגרפיים.
המשרד משלב בפעילות גם פעילות של קשרי אינטרנט (רשתות חברתיות), וכן הפקת מוצרי תוכן – עיתוני לקוחות, ניוזלטרים, תכנים לאתרים ועוד.
המשרד ממוקם במרכז ת"א אך פועל מול לקוחות בכל הארץ.
- לדפוק פוזה או להשאיר חותם – איך לדאוג שיחסי הציבור שלכם יביאו תועלת אמיתית
- מאיפה יבוא הכסף? חלק ב' | הלוואות בכרטיסי אשראי
- איך אתם נראים (בעיני התקשורת) ומדוע הבולטות שלכם במדיה חלשה?
לדפוק פוזה או להשאיר חותם – איך לדאוג שיחסי הציבור... קרא עוד
מאיפה יבוא הכסף? סדרת כתבות|
חלק ב' | הלוואות חוץ... קרא עוד
איך אתם נראים (בעיני התקשורת) ומדוע הבולטות שלכם במדיה... קרא עוד
- אתה הוא העסק
- חייבים בידול
- חשיבות הפרזנטור
אתה הוא העסק. איך שאתה נראה, מרגיש, מתנהג, העסק הוא... קרא עוד
כל חברה חייבת למצוא את הבידול שלה, וזהו הבסיס למיתוג... קרא עוד
לכל חברה כדאי למצוא פרזנטור, אדם שמייצג אותה בתקשורת.... קרא עוד
מידע עסקי
''יאיר כחל – מיצוב תקשורתי ולובינג בע''מ''
יאיר כחל
מיצוב תקשורתי, לובינג, יחסי ציבור, שיווק וייעוץ אסטרטגי
2000
כל הארץ
פרטי התקשרות
http://il.linkedin.com/in/yairkachel
נצפה 17001 פעמים, 4 צפיות היום
כל הכבוד