אל תניחו הנחות

אף פעם אל תניחו מסקנות בקשר ללקוחות, תמיד תשאלו. כל לקוח הוא יחיד ומיוחד. אין פתרון אחד שמתאימים ללקוחות שונים, ולא משנה כמה הם דומים. אתם לא נתפסים כפחות מקצועיים כאשר אתם שואלים הרבה שאלות, להיפך. הלקוחות יערכיו זאת כהתעניינות בהם ובצרכים הספציפיים להם, ולהם בלבד.

מאת: דפנה כהן, מומחית למכירות


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים