תחרות היא כלי אפקטיבי ביותר להגברת יכולות העובדים כאשר היא מבוצעת בצורה נכונה. למשל , במידה ויש בחברתכם צוות מכירות, נסו לחלק את היעדים השבועיים למשימות קטנות יותר. כל עובד אשר יגשים את היעדים היומיים, יזכה ל"כוכבית". העובדים בעלי אחוז ה"כוכביות" הגבוה ביותר ייכנסו ל"הגרלה" שבסוף השבוע תקבע את העובד המצטיין לאותו השבוע. דבר זה יכול לנסוך בעובדים שלכם מוטיבציה מחודשת, בעיקר במקומות שבהם יעדי המכירות אינם משתנים לאורך תקופה.
מאת: דפנה כהן, מומחית למכירות