ראשית מומלץ לעדכן בפרופיל את כתובתו הפיזית של העסק, לאחר העדכון הדף ייראה טוב מבחינה ויזואלית ויאפשר לאוהדים בדף לדרג אתכם ואת אופי השירות, הפעולה תיצור את "אפקט העדר". חשוב לזכור, כי הוא יכול לפעול לשלילה ולחיוב, הכל תלוי בכם. בנוסף מומלץ לחשוף את דף הפייסבוק לקהל ממוקד הרלוונטי למוצר או לשירות ולהתאים את קהל היעד לרבות תחומי עניין, פילוח דמוגרפי, התנהגות הגולש, קהלים בהתאמה אישית על-פי מספרי טלפון או מייל. כמו כן, יש להקפיד על ייצור אינטראקציה ויראלית סביב המותג וזאת ע"י תחרויות, קידום מבצעים ייעודיים לאוהדי הדף ועוד ומתן טיפים אמתיים ורלוונטיים לקהל היעד שהגדרתם.
מאת: רועי מנדלמן, מומחה בשיווק ובפרסום.