הידעתם כי הלקוחות שלכם רוכשים בצורה אמוציונאלית? כלומר הם רוצים להתחבר לקנייה שלהם באופן "רגשי" ורק אח"כ מסבירים את הקנייה על ידי ה"עובדות", כלומר המספרים והנתונים היבשים של המוצר/ שירות שרכשו. מכאן החשיבות בקיום פגישות עסקיות "אחד על אחד", וזה כלי חשוב ביותר לגיוס לקוחות חדשים.
המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל