שיחת מעקב טלפונית

בבואנו לעשות מעקב אחרי תשובה מלקוח, אחת השיטות הלא יעילות תהיה "שיטת המעקב במייל" שבה אנו שולחים מייל מעקב ללקוח ובודקים מולו מה "הסטטוס" שלו והאם הוא קרא והבין את הצעתנו העסקית. לכן, תמיד עדיף לעשות שיחת מעקב טלפונית, בה נוכל "לחוש" את הלקוח וענות בהרחבה על שאלותיו ולהתמודד עם התנגדויות במידה ויהיו.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים