תהיו בהירים וברורים יותר באשר למוצר / לשירות שלכם

כאשר ברור לך בדיוק מה אתה מציע, במה המוצר / השירות שלך יותר טוב מהאחרים, ומדוע חשוב שיקנו דווקא ממך או ישתמשו דווקא בשירות שאתה מציע, גם הלקוחות שלך יוכלו להבין אותו ביתר קלות. לכן, בצעו תהליך הגדרה מדויק שעונה על שלוש שאלות עיקריות: מי אני, מה אני מציע, ולמה לקנות אצלי.

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים